Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Πρόσφυγες.


Άδειοι οι μαχαλάδες των Ρωμηών στην Αδριανούπολη.




Νέος προσφυγικός οικισμός κάπου στην Χαλκιδική.





Κτίσιμο σπιτιών στην Ορεστειάδα.






 ¨Αποψη της Ξάνθης με τους νέους προσφυγικούς συνοικισμούς στο βάθος (1932).


 
 Καβάλα 1930.






Κομοτηνή  1931.




Ο αρμοστής της Κοινωνίας των Εθνών για τους πρόσφυγες Νάνσεν στην παραλία της Ραιδεστού
(Οκτώβριος 1922 ).






Οι πρόσφυγες του Ιερού Όρους συγκεντρωμένοι στην ακτή της Περίστασης
αναμένουν την άφιξη των πλοίων.

7 σχόλια:

  1. πολύ ενδιαφέρον το ιστολόγιο σας.Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ κ. Στοχαστή για το σχόλιο σας.Το ιστολόγιο είναι υπό κατασκευή και θα συμπεριλάβει ανέκδοτο και σπάνιο φωτογραφικό υλικό.

    Δημήτρης Μαυρίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια! Ο παππούς μου ήταν από την Περίσταση. Οι φωτογραφίες μοναδικές. Μπράβο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΥΓΕ ΚΥΡΙΕ ΜΑΥΡΙΔΗ !!! ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΘΡΑΚΗ!!! ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρόγονοι από Μυριόφυτο και Γανόχωρα. Ενδιαφέρουσα η δουλειά σας, πρώτη φορά είδα φωτο της περιοχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και ο παππούς και η γιαγιά μου κατάγονταν από Νεοχώρι, γειτονικό χωριό με την Περίσταση. Ο παππούς μου ήταν 2 ετών όταν εγκατέλειψαν τη Θράκη. Μπορώ να τον φανταστώ στην αγκαλιά της προγιαγιάς μου, μόνης και απροστάτευτης, αφού ο προπάππος μου είχε σκοτωθεί στην υποχώρηση μετά τη μάχη του Σαγγάριου, σε μια παρόμοια σκηνή. Συγκλονιστική η τελευταία εικόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια.Καταπληκτική ενημέρωση και υπέροχη δουλειά.Ο παππούς και η γιαγιά μου απο τον Σοργάς της Μήδειας.Και πάλι συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή